kaktest

Hej på er.

Och förlåt för dålig uppdatering, igen, haha. Igårkväll var jag och Jonas iallafall hemma hos Anna och Nico. Vi beställde mat ifrån kebab huset som ligger i Nacka där de bor. Jag tog en kebabtallrik, mums! <3 Sen hade de köpt en massa kakor och sånt så vi hade kaktest, hahahah. Och så körde vi Buzz Hollywood. Det är på engelska, men så jäkla roligt!

Snart ska jag och Jonas äta lite och sen ska vi åka till Farsta. Senare ska han på fest hos en kompis där de har samlat ihop massa folk ifrån hans gamla klass i grundskolan. Grymt kul ju! Haha. Så vi ska åka och kolla på lite kläder till honom. Hoppas att han hittar någonting!

Juste, igår efter jobbet kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Farsta! Det blev lite stressigt, men vi bestämmde att vi ska åka till Sickla/Farsta på måndag istället, när båda har med tid. MYS!

Aja, nu ska jag fixa kläder.
Puss på er! Skriver mer sen.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback