I've was wrong from the start

Vet ni sötnosar? Nu ska jag gå och lägga mig. Uppdaterar mer imorgon, det lovar jag! Men idag har jag knappt haft tid för datorn. Vill ju vara social emot min familj också. Så idag blir det bara ett par korta inlägg. Tänkte fixa iordning Veckans blogg också. Vi kör igång nästa vecka och så får ni rösta från och med då!

Kul att så många vill vara med nu också. Tror att det är 15 stycken som anmält sig redan. Och har nya kommentarer på ingång som väntar på att bli accepterade. Men blogg.se är ju så himla segt, så det tar ju 100 år för den att uppdatera en ny sida. Så jag får fixa mer imorgon!

Imorgon börjar jag 07:30 och slutar 16:15. Sköna tider! Jag äter mämnligen frukost på dagis då, mojs. Undra vad det blir? Hmm .. Gröt, smörgåsar? Ja, vi får helt enkelt se imorgon.

Ha det bra och sov så gott allihopa.
Och så passar ni på att kommentera under tiden jag sover nu, haha.

I give all my love to you. (och min underbara pojkvän, familj och vännerna såklart!)
Kommentarer
Postat av: emma

Hej :)



Igår färgade jag mitt hår brunt,

har haft blont i ett år.



Vad tkr du? :)



Ha de bra / Emma

2009-10-22 @ 11:08:29
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback