It's friday baby!

Godmorgon! Sitter och dricker min goda smoothie och funderar på ifall jag ska sätta på en dvd film innan jag börjar (klockan 12 ..) Det skulle ju inte vara helt fel, haha.

Idag börjar jag som sagt klockan 12 och slutar 16. Efter det ska jag hem och fixa mig, och sen ska jag på bio. Eller förhoppningsvis, Jonas har ju som sagt borelia så han var rätt så trött igår när jag pratade med honom. Antar att det är pencilinen. Och idag ska det till landet, så de åkte vid halv 7 imorse = han borde vara skittrött ikväll.

Kollade ut genom fönstret imorse och såg att det är frost på taken och 2 grader ute. Det är höst nu, for sure. Inget snack om saken! Så jag ska nog sätta på mig mina uggs och en stor fet halsduk och vantar när jag cyklar till jobbet. Annars kommer jag nog frysa ihjäl, det är ju svinit kallt.

Aja, nu ska jag minnsan fixa mig lite.
Ha det så bra, pusspuss!
Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, du börjar skolan kl 12.00, och jag slutar skolan 11.45, haha :P

2009-10-02 @ 10:20:22
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback