Inlåst

Om 10 minuter börjar programet Inlåst. Ska lätt kolla på det, haha. Mattias gamla fotbollskompis (tror jag det var) är med i det programet, Levi heter han. Ska bli roligt att de honom in action, bakom galler, haha.

Fattar inte riktigt vad det där programmet går ut på däremot.. Är frivilligt i fängelse? Haha. Nu ska jag göra popcorn, me like.

Ha det bra så länge, vi hörs kankse senare eller imorgon.
Ringde bara ett utav samtalen idag, dock inte det som var det viktigaste. Men det gick bra och vi pratade rätt så länge. Men sen kom det lite grejer ivägen för den personen så vi skulle träffas och prata istället. Ska bli roligt :)
Kommentarer
Postat av: Ida K

sv: jag har inte stenkoll men kolla lindex.se :)

2009-10-01 @ 22:33:58
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback