Im home

Nuuuu är jag hemma. Började åka ifrån Jonas klockan 18 typ, och i Älvsjö kom jag på att jag hade glömt den där jäkla tandskenan som man får efter att man har haft tandställning.. Så det var bara att åka tillbaka! Och där väntade baby med den och så ringde han taxi till mig. Sen åkte han till den där festen :) Hoppas han får kul! Hihi.

Taxin kom efter bara några minuter och hemma kom mamma och betalade tack! Mår skitdåligt just nu.. Har feber typ. Trisst! Fick låna en fleacetröja av Jonas när jag skulle åka, så jag frös inte så mycket när jag var på väg hem, tack!

Klockan 9 ska jag kolla på en film som Jonas tyckte jag skulle sen. Hot fuzz tror jag den hette och går på kanal 6.. ahah! Får kolla upp det.

Aja ju ska jag vila lite, puss på er.
Jonas är bäst!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback