Hemsk kväll

Hej på er! Och förlåt för dålig uppdatering idag. Eller i och för sig, klockan är bara 12, haha.

Gårkvällen var hemsk! Jag hostade hela tiden och det kom upp en massa slemm. Efter ett litet tag fick jag uppkvälvning och efter det kunde jag knappt röra tungan/prata/andas osv. Det var skitläskigt!!! Jag bara grät och grät och mamma stod med telefonen och skulle ringa och se vad vi skulle göra. Men det släppte efter ett tag och sen fixade mamma någon grej som jag skulle andas in. Superbra!

Idag ska jag iväg och köpa hostmedicin, det är min enda plan för idag! Hahah. Jag hatar att vara sjuk!
Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Ja jag har bokat till konserten i göteborg, sen vet jag inte om jag går i sthlm för vill kunna köa. Men om jag inte går i sthlm så tar jag utomlands istället :)

Dudå?

2009-10-27 @ 13:07:00
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: Hade du ståplats?

A för jag var på en konsert i Tyskland för 2 årsen och då hade jag sittplats. Det var helt sjukt underbart :D

Men får se vilket land det blir och om det känns värt att köa eller inte :P

2009-10-27 @ 13:17:58
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: Okej! Haha ja helt stört! :) Ja men det är verkligen så, den ena ska vara värre än den andra! Haha och vill man få bra plats måste man ju bara hänga på och köa så länge som möjligt!

2009-10-27 @ 13:28:58
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback