HATA SONY ERICSSON

Hej allihopa.

Har precis proppat i mig en banan, haha. Jag ska vidare till stan nämligen. Min mobil har gått sönder.. I-G-E-N. Jag förstår verkligen inte vad problemet är med sony ericsson. De håller på med massproducering så att de jävla telefonerna går sönder efter 1 månad. Problemet jag har med min just nu är:

1. Går inte att ladda. Det står att jag ska stoppa in ett Sony Ericsson batteri.. Och jag har inte ens tagit ut det som ligger i!
2. Det står att jag ska stoppa i ett SIM kort som fungerar - När jag stoppar in mitt i en annan telefon funkar mitt sim kort, så det är inget fel på det.
3. Det står på kinesiska.
4. Man ser inte vem som ringer.
5. Samtalslistorna står på kinesiska / det står bara é på alla namnen.

Och allt detta hände igårkväll på 1 sekund. HATAR SONY ERICSSON. Har haft min mobil i MAX 3 månader och den är helt fuckad igen. Så nu ska jag in och klaga, haha.

Ha det bra så länge!
Pusspuss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback