Här ska det firas!

Sådär ja. Då är jag hemma igen. Puh, hettsig dag!

Dagen har varit lite stressig och lite fram och tillbaka hela dagen, hah. Började med att jag åkte på ett hemligt "möte" klockan 08:00 och efter det direkt till jobbet. Jobbade i 2 timmar och åkte sedan tillbaka till stället jag varit på imorse. Direkt efter det tillbaka till jobbet och stängde, haha. Men nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komma hem!

Pappa ska nämnligen göra pasta carbonara, älskar när han gör den! Det blir så himla gott. Sen ska vi typ kolla på film och så sa mamma att hon skulle köpa chips & dipp. Vi ska nämnligen fira en grej! Kan tyvärr inte berätta förns det är oficiellt, haha.

Mina närmsta vänner och Jonas vet + våra familjer såklart. Men fira ska vi såklart!
Kommentarer
Postat av: Anonym

pleace answer mitt sms

2009-10-13 @ 21:16:36
URL: http://annalinneajoline
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback