En vänskap som varar föralltid?

Du satte ljus på min vardag, du var min syster och min bästa vän. Saknar den vänskapen vi hade. Vet att båda har gjort fel, men just då det hände kanske vi inte alls var menade för varandra. Jag har anklagat dig för extremt tråkiga grejer och jag ångrar mig såhär i efterhand, förlåt. Även om vi redan har pratat igenom det här, så ville jag bara säga förlåt igen. Jag är konflikträdd, speciellt med de personerna jag älskar. Jag hatade varje sekund vi bråkade, inte var vänner och snackade skit om varandra. Jag ville inte att det skulle vara så. Jag visste att vi kunde ha det så mycket bättre än så.

Jag ångrar vartenda dumt ord jag har sagt om dig. Jag ångrar varje bråk, varje liten detajl som gjorde att vi gled ifrån varandra. Men du kommer alltid att betyda någonting speciellt för mig! Jag kallar dig fortfarande för min syster, du kanske tycker det är fel med tanke på att vi knappt umgås längre. Men när jag tänker på dig så tänker jag på alla roliga stunder och inte på det tråkiga. An deiner seite. Tycker fortfarande att det är våran låt ..

Förlåt för allt.

Jag älskar dig fortfarande!
Kommentarer
Postat av: BELLa

Gumman!!

Jag hatade också varenda dag som gick då vi inte var kompisar (bråkade). Om jag inte höll igen skulle jag gråta varje kväll för att det blev så jävla snett! Men jag höll det inom mig och visade det inte.

Jag ångrade att det blev som det blev, men man kan aldrig veta vad som ska hända.

Vi har gått igenom det och det kanske är bra det med för att lära sig?



Du kommer ALLTID att förbli min syster och din familj kommer alltid att vara en liten extra familj för mig! Det kommer aldrig att ändras för mig vad som än händer<3



Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra<3

Föralltid, som vi sa! <3 Ich bin an deiner seite für immer!

2009-10-25 @ 20:16:17
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback