En footer

Godmorgon.

Imorse vaknade jag av att jag nös, typ 10 gånger på rad, haha. Kul! Mår iallafall bättre idag, känner mig piggare. Så imorgon blir det säkert jobb om inte något märkligt sker, hehe. Har suttit och trixat och fixat lite på bloggen här och har fixat en såkallad, "footer" på min blogg nu. Har länge velat haft en sådan, och nu är det äntligen klart.


Snyggt va? Och tro inte att jag inte menar allvar med det jag skrev. Från & med nu om jag ser en person som tagit mina texter/bilder anmäler jag direkt. Fråga om lov om du vill skriva om samma sak, men samma text, eller låna en bild. Annars ..

Ska gå upp och äta frukost strax, sen ska jag väl hoppa in i duschen eller nåt.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback