Jag är jäkligt uttråkad!

1. Vad heter du: Ida    
2. Attityd: Olika beroende på humör
3. Ålder: 19 år
4. Födelsedag: 6 september
5. Född: 1990
6. Du kommer från: Stockholm
7. Du bor: Stockholm
8. Ögonfärg: Blåa
9. Civilstatus: Upptagen
10. Stjärntecken: Jungfru
11. Hamburgare eller pizza: Hamburgare
12. Matte eller Engelska: Engelska
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat: Mozilla
14. Din bästa egenskap: Vet inte
15. Din sämsta egenskap: Svartsjuk lätt.
16. Husdjur: Inget
17. Familj: Mamma, pappa, lillebror.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Va? Händerna/benen? Dunno.

19. Avsluta meningen -
Jag vill alltid ha:
Närhet
20. Jag sover: Som bäst brevid Jonas
21. Nämn en snäll kille: Jonas
22. Tror du på något?: Nej
23. Vad lyssnar du på nu: Tokio Hotel - Sonnensystem
24. Hårfärg: Brunett
25. Favorit sak att göra: Shoppa, mysa med Jonas, vara med vänner.
26. Längd: 165cm
27. Vikt: 52 kg
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: Många saker
30. Ogillar: Många saker
31. Favoritmat: Tacos
32. Favorit glass: Piggelin
33. Favoritdessert: Kommer inte på någon just nu
34. Favoritpizza: Hawaii (är mest sugen på den just nu!)
35. Favoritdryck: Coca cola
36. Gillar du godis: Ja
37. Isåfall vilken sort?: Lakrits är godast iallafall. Surisar är inte heller så dumt! Choklad är sktitgott.
38. Favoritstad: Vet inte.
39. Favoritfilm: Johan Falk filmerna
40. Favoritdag: Lördagar
41. Favoritklädesplagg: Jeans leggings
42. Favoritbok: Verklighetsbaserade
44. Favoritdoft: När det luktar Jonas
45. Favoritblomma: Liljekonvalj
46. Öl eller vin: Vitt vin
47. Liknar du en kändis: Nej, det tror jag inte.
48. Senast köpta skiva: Tokio Hotels nya album
49. Senast film på bio: Bröllopsfotografen
50. Bästa låten i världen: Det finns ju hur många som helst. Kan inte välja!
51. Senast lästa bok: Öhm, kommer inte ihåg.
52. Favoritförfattare: Vet inte.
53. Skriver du dagbok?: Skriver på bloggen. Det är ju som en dagbok! Fast över internet..
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Rosa, lila.
56. Skulle aldrig ta på dig: En uteliggares kläder
57. Vad ville du bli när du var liten: Dagisfröken
58. Blev du det? Just nu jobbar jag som det.
59. Brinner för: Kärleken
60. Sportbil eller familjebil?: Båda
61. Katt eller hund: Båda
62. Har du nån klocka: Japp
63. Fobier?: Spindlar, mörker.
64. Deppig eller glad?: Det beror på
65. Politiskt insatt?: Nej
66. Värdesätter du ärlighet?: Ja
67. Brukar du dra "vita lögner": Kanske?
68. Är det ok med vita lögner: Det beror på vad det handlar om
69. Känner du en mytoman?: Har gjort
71. Är du kär: Ja <3
72. Hur  tidigt stiger du upp: Det beror på om jag ska jobba eller inte.
73. Är det bra eller dåligt: Bra.
74. Vem/vilka vet mest om dig: Jonas
75. Gillar du att slåss eller: Nej, jag hatar våld
76. Vad har du på dig just nu?: En stor tröja & byxor
77. Vad ska du göra ikväll?: Vet inte, kolla på tv kanske.
78. När var du senast på Ikea?: Oj, det var så länge sedan att jag inte kommer ihåg det!
79. Är du seriös: Ja
80. Hur många handväskor använder du?: 1 åt gången?
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du: 1
83. Isåfall, vad heter de?: Mattias
84. Hur många timmar sover du per natt?: Det är olika
85. Vem är snyggast i världen?: Jonas
86. Vad är du allergisk mot?: Inget vad jag vet *Pepparpeppar*
87. Har du duschat idag?: Nej inte än.
88. Vad är det för veckodag?: Tisdag
89. Vad är det för datum idag?: 27 oktober 2009
90. Vad gör du nästa år?: Ingen aning.
91. Är du svartsjuk?: Ibland
92. Hårdrock eller synth?: Inget
93. Är du uppväxt i stan eller på landet?: Stan
94. Har du utländska föräldrar?: Nej
95. Gillar du att laga mat?: Ja det gör jag väll, men det kanske inte alltid blir så bra.
96. Märkeskläder eller secondhand?: Märkeskläder, lätt.
97. Hur många par skor har du?: Oj, för många för att räkna. Hela skåpet är fullt!
98. Är du sexuellt frustrerad?: Va, nej?
99. Vem är dummast just nu?: Min hals för den gör ont.
100. Var har du ont?: I halsen och huvudet.
101. Använder du hårspray: Ibland
102. Kan du stå på händer?: Haha nej.
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa?: Gossip girl
104. Är du vidskeplig?: Vad är det nu igen?
105. Favoritserie: The hills/the city kanske.
106. Gillar du seriehjältar?: Öhm, nej.
107. Hur många Johanna känner du?: Inga.
108. Vad tycker du om snus?: Det luktar äckligt, men Jonas snusar så egentligen tycker jag väl ingenting om det.
109. Gillar du att fotografera?: Ja
110. Gillar du att fiska?: Ibland
111. Salt eller socker?: Beror på
112. Tittar du på sport?: Ibland
113. Om ja; vad?: Fotboll
114. Tränar du?: Nej, men borde
115. Finns det någon i din släkt som är homosexuell: Inte vad jag vet.
116. Om inte; varför?: Inte fan vet jag
117. Gillar du ketchup?: Ja
118. Sushi eller hamburgare?: Hamburgare.
119. Små eller stora bokstäver?: Både och.
120. Blyga eller framåt killar/tjejer?: Framåt
121. Är du bra på att måla?: Haha värdelös!
122. Vad har/hade du mvg i?: Bageri vad jag kommer ihåg
123. Vad har/hade du ig i?: Inget
124. Är du blyg?: Beror på situationen
125. Favoritlaget?: Hammarby
126. Gillar du kor?: Dom är väll fina
127. Favoritmålning?: Vet inte
128. Vilket museum var du på senast?: Öhm, haha.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då?: Va?
130. Har du åkt luftballong nångång?: Nej, kommer nog inte hända heller
132. Har du utövat nån extremesport?: Nej
133. Har du någon tatuering alt. piercing?: Nej
134. Vem är den hurtigaste personen du känner?: Min lillebror
135. Använder du smycken?: FJa, halsbandet ifrån Jonas har jag varje dag. Likadant min klocka & örhängen osv.
136. Är du feminist?: Nej
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Vet inte
138. Är du glad nu?: Jadå, lite trött bara.
139. Var du glad igår?: Ja, det var jag
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Min farmor har jobbar på sjukhus.
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand?: HAHAHA! Vaa?
142. Kaffe eller the?: Te
143. När grät du senast?: Igår
144. Sötaste människan nu: Jonas
145. Om du vore en färg: Rosa
146. Har du kysst någon: Ja
147. Har du pussat en hund: Nej
148. Du har pojkvän/flickvän: Ja
149. Barn är..: Söta
150. Bästa plats på jorden: Vet inte.
151. Har du kompisar som bor utomlands?: Nej
152. Har du körkort?: Nej, inte än
153. Behöver du glasögon?: Nej
154. Föddes du med någon sjukdom?: Nej 
155. Har du någon kronisk sjukdom?: Nej
156. Har du genomgått en operation?: Nej, *pepparpeppar*
157. Har du brutit ett ben?: Nej
158. Har du åkt ambulans? Nej
159. Har du svimmat någon gång?: Ja
160. Har du blivit kramad?: Ja
161. Har du saknat någon?: Ja
162. Har du blivit jagad av en polis?: Haha nej
163. Föredrar du att ringa eller skicka SMS?: Både och
164. Vad skrämde dig om natten som barn?: Spöken och inbrottstjuvar.
165. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?: Beror på
166. Känner du någon med samma födelsedag som dig?: Nej
168. Dansar du i bilen?: Haha nej?
169. Har du varit i några andra världsdelar?: Nej
170. Har du varit med om en bilkrasch?: Nej
171. Favoritcitat ur film: Kommer inte på nåt
172. Senaste låt du lyssnade på: Tokio Hotel - Hunde
173. Vad gör du när du är uttråkad?: Ingenting antagligen.
174. Värdefullaste ägodel: Jonas
175. Om du skulle skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Inte den blekaste.
176. Favoritpålägg: Baconost
177. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dig
178. Är du långsint: Nej det tycker jag inte
179. Vad gör du i sommar: Får se
180. Vilka ska du träffa imorgon: Ingen tror jag.
181. Spelar du nåt instrument?: Nej
182. Vilken person skulle du vilja återuppliva?: Min mormor, skulle vara kul att träffa henne.
183. Senaste konsterten jag var på: Tokio Hotel
184. Samlar du på något?: Nej, pengar kanske? Haha.
185. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: New York kanske.
186. Favoritparfym?: Escada - Magnetism
187. Använder du nagellack?: Ja, det gör jag.
188. Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa?: Ett par, orkar inte räkna.
189. Vilken svordom använder du mest?: Jävla
190. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?: Kanske, men det får de görna göra :) I don't care!
191. Hur många stolar står runt ditt köksbord?: 4
192. Äter du frukost dagligen?: Ja
193. Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Ibland
194. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?: Nej
195. När sjöng du senast?: Några dagar sedan
196. Vad gör dig ledsen?: Ganska mycket
197. Vad gör dig glad?: Jonas
198. Vad är den mest irriterande frågan?: Vet inte
199. Vad tycker du om kärlek?: Det kan vara både det bästa & det värsta som finns.
200. Hur många barn vill du ha?: 1-2 kankse.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback