It's a looong day

Mamma kom hem med hostmedicin nyss. Fy tusan vad äckligt det vaaaaaaaar! Och den skiten ska jag dricka 3 gånger om dagen, läckert. Förhoppnings hjälper det också! Idag skulle egentligen Jonas ha kommit, men hans mamma fyller år idag så han är hemma istället. Grattis Maud!

Jag är så jäkla uttråkad så det finns inte. Vet inte vart jag ska ta vägen?! Fyfan. Och ingen jävel uppdaterar sina bloggar. Inte ens storbloggarna! Ingen lägger upp bilder på bilddagboken, ingen lägger upp nåt nytt på facebook. Den här dagen kan dra åt helvete.

Ikväll ska jag kolla på bland annat detta.


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback