Come on!

Sitter och kollar på tv och lyssnar på spotify medans, haha. Gissa vad jag lyssnar på? HUMANOID såklart. Måste försöka lära mig alla texter, haha. Kan ju alla andra texter på alla deras andra låtar ifrån schrei, schrei so laut du kannst, zimmer/room 483 och alla singlar. Haha!

Hur som helst så ska jag snart åka och jobba. Jag börjar klockan 11, och då är det lunch direkt, mums. Hoppas jag får ta vilan idag igen, det är så mysigt, hah. Däremot så håller jag alltid på att somna själv när jag egentligen ska få de att somna, hahaha. De har ju lugn musik och helt mörkt, klart man håller på att slummra in.

Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra. Tänkte byta lakan i sängen och kankse måla naglarna med mitt nya nagellack. FINT! Nu ska jag plocka undan min frukost efter mig.

Puss på er!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback