Alien in mir

Hej allihopa.

Sitter och lyssnar vidare på Tokio Hotels nya album - Humanoid. Jävligt bra, som jag skrev imorse. Jobbet gick bra, men väldigt fort. Imorgon börjar jag klockan 09:00 och slutar 13:00. Skönt med en tidig dag, mycket skönare tycker jag, haha.

Ikväll ska jag kolla på MTV ifrån klockan 19:00 till 20:30. Det är nämnligen The hills. Åhh, herregud. Alien kom på nu, med Tokio Hotel. FY I HELVETE VAD BRA! Älskar refrängen. "Save me with your love tooonight!" .. Ska lyssna på den på tyska versionen nu.

Nu ska jag lyssna vidare, pussen!
Kommentarer
Postat av: BELLa

Nej men det var för levern. Så det var inge allvarligt så, men jag blev lite orolig och skickade ett sms till honom :)

vi måste ses snart! Helgen? <33<3

2009-10-06 @ 17:18:15
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback