VIKTIGT TILL ALLA LÄSARE!

Nu har jag precis kommit hem. Mamma skjutsade hem Jonas så jag följde med. Kollar på tv nu och ska gå ner och göra en kopp te .. Känner för att göra om min blogg, har tröttnat så sjukt mycket på den här designen. Men eftersom att jag fortfarande velar på om jag ska ta bort bloggen, ta bloggpaus, eller skaffa lösenord - så känns det inte så nödvändigt just nu.

Känner verkligen ingen lust att blogga längre. Antingen får man elaka kommentarer (som även tas bort & IP adressen blockeras/anmäls) eller så jätte många läsare - utan en enda kommentar.

Visst , jag tycker det är grymt skönt att skriva av mig. Men hur kul är det att läsa om vad jag har gjort under min dag. Vad jag har köpt för kläder, smink eller andra accesoarer. Det är bara till för copycats eller för storbloggarna som ändå får flera hundra kommentarer per inlägg bara de skriver att de ligger i badet eller har fönat håret.

Jag måste ändå säga att jag är rätt stolt över min statistik. Det ligger på runt 200-400 per dag, och utan att jag skriver om något sådär jätte speciellt egentligen. Vad är det ni tycker om med min blogg? Kan ni inte skriva det, så att jag får se och kanske överväger att behålla den här bloggen.

Skulle vara grymt tacksam om ni gjorde det. Så ..

Vad är det ni tycker om med min blogg egentligen?
Kommentarer
Postat av: MangeLii

sv: Källa: http://www.healthranger.org/



Han som sagt det jag skrev..



Annars äre ju ganska uppenbart också om man tänker såhär.



ALLA jag vet som tagit vaccinet har insjuknat..

DÄRAV har deras immunförsvar försämrats.. Därför har det även mig veterligen alltså blivit STÖRRE chans o bli smittad?

2009-11-03 @ 22:24:59
URL: http://mangelii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tycker du borde behålla din blogg :)

Kan vara skönt o bara skriva av sig då o då! Dessutom har du ju ett flertal besökare på bloggen så varför lägga ner?



/ Alexandra

2009-11-04 @ 02:00:30
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönhets tips!, var det första jag fastnade för =)

2009-11-05 @ 16:11:58
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback