Vaccination mot svinis

Godmorgon fuckers.

Har precis ätit upp min goda frukost som bestod utav två stycken rostade smörgåsar med ost, skinka, tomat & aromat som krydda. Till det drack jag mjölk. Så himla gott! Nu sitter jag och kollar lite på MTV , just nu är det Green days - 21 guns. Eller vad den nya låten nu heter!

Hostar för fullt gör jag också, gör jätteont i ryggen! MEN antibiotikan verkar hjälpa, för nu har jag inte lika ont i bihålorna och ansiktet som jag hade i början av veckan. Så himla skönt! Längtar tills jag slipper ta de där tabletterna , de är så himla stora! Och ni som känner mig vet att jag faktiskt inte kan svälja tabletter egentligen, haha. Så jag har fått dela de på hälften & sen sväljer jag med vaniljyoghurt och vatten - jag är så smart!

Idag ska Mattias vaccinera sig emot svinis. Jag är jätteorolig för fans skull. Min lilla lillebror liksom! Tänk om något händer honom? Själv kan jag inte ta den idag eftersom att jag har en pågående infektion i kroppen. Men jag vet inte om jag vill ta den .. Försöker övertyga mig själv hela tiden, men sen tänker jag bara på alla de där rykterna om vaccinet! Aja, man får väl ta lite feber, illamående & värk i armen. Hellre det än att dö , right?!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback