Utflykt.

Godmorgooon.

Sitter och äter frukost och halvstressar lite. Ska alldeles strax gå till bussen och åka till jobbet! Vaknade lite sent idag nämnligen .. Så tur att jag tvättade håret igår och inte hade tänkt att göra det idag på morgonen. Idag stänger jag och mamma på jobbet.. Så hoppas att dagen går fort utan regn och blåst eftesom att vi ska på utflykt idag med alla små.

Jaja. Ni får ha en trevlig dag!
Imorgon får jag min lön - 10000! trisst bara att jag varit sjuk och så, annars hade jag fått lite mer än 15000. Menmen, kan jag ju inte rå för heller.

Inte min bild, men ungefär så ser det ut,
med västar och allt när vi drar iväg på utflykt.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback