Svar på era frågor (del 2)

13. Louise frågade:
vart skulle du vilja resa och varför? :)
Svar: Hmm .. Vilken svår fråga, haha. Jag skulle vilja resa jättemycket! New York, Hollywood, London, Berlin, Thailand, Italien, Frankrike osv. Haha! Det skulle bli lättare att säga vilket land/vilken stad jag inte skulle vilja resa till istället.

14. Linn frågade:
hur gör du för att få så många besökare??
jag har jätte problem med att hålla kvar mina besökare :(
för övrigt jätte fin blogg :D
Svar: Jadu, jag gör inte speciellt mycket för att få så många besökare egentligen. Jag är medlem på t.ex. bloggtrafik.nu och sånna hemsidor som gör att man får fler läsare. För att behålla besökarna tror jag att det är viktigt att man uppdaterar mycket och flitigt. Skriv inte bara om din vardag osv. Skriv om något in intresserar folk (mode, musik, skönhet osv) Tack så mycket och lycka till! :D

15. Sofia frågade:
fin blogg:)
hur länge har du hållt på och bloggat?
Svar: Tack så mycket! Jag har bloggat sen augusti 2007.

16. M frågade:
Varför är du aldrig med malin längre?? Eller Anna?
Svar: Hej "M". Tråkigt att du inte skrev ut din blogg om du har någon, så kunde jag länka! Aja, hur som helst. Först och främst, det här vill jag inte gå in på egentligen - men eftersom jag lovade att svara på allt så gör jag det. Första och sista gången jag berättar det här alltså. Jag ska fatta mig kort. Malin och jag träffas inte längre på grund utav att vi bråkade för ca 2 månader sen, och sedan dess har vi helt enkelt inte hörts av. Vi bestämde oss för att det är nog bäst att vi går skilda vägar och på d en vägen är det! Anna och jag har fortfarande kontakt (hon är ju fan min bästa vän!), men eftersom att jag fortfarande är sjuk och har varit det i ca 3 veckor så har vi inte träffats så mycket. Men om du trodde att vi också sagt upp kontakten - så nej! Jag pratade med henne i telefon för några sekunder sedan och vi brukar höras nästan varje dag. Hoppas att du blev nöjd med svaret!
Kommentarer
Postat av: Bella

Svar på kommentar till inlägg "I forgot!"; Tack så mycket!:) De kommer från nelly.com De borde dyka upp hemma hos mig idag eller i morgon:D

2009-11-17 @ 10:04:36
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar; Båda klänningarna ligger under "Festklänningar" och eftersom jag är så snäll(och ändå inte hade något bättre för mig) så letade jag reda på den och länkar den här (Annars heter den Lipsy; http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=415066&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

2009-11-17 @ 10:10:18
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar; Så lite så:) Tack så jättemycket! Föresten hette själva klänningen LOW BACK KNITTED DRESS, och märket var Lipsy;)

2009-11-17 @ 10:13:55
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar; Det hoppas jag med!:)

2009-11-17 @ 10:15:22
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: elena

fin blogg, rolig o läsa :)

2009-11-17 @ 18:31:01
URL: http://elenaa.webblog.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback