Sjukdommar på jobbet

Haha. Mamma kom hem för ett tag sedan, och vet ni vad hon sa? Att avdelningen jag jobbar på bara hade 9 stycken barn idag. (Istället för 18 stycken). Och inte nog med det - Vi är fyra stycken fröknar, 3 utav oss har legat sjuka i helgen.

Inte konstigt att jag blev sjuk igen! Så nu funderar jag starkt på att vara hemma en dag till - dels för att jag börjat fått lite ont i halsen och dels för att jag inte vill bli mer sjuk än vad jag redan är.

Aja. Nu ska jag kolla på  SF kanalen som jag har. Love it!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback