Mysteriet på greveholm

Har precis ätit frukost! Klockan 13 ska jag till vårdcentralen och kolla upp min bihålsinflammation, eller vad det nu heter. Kul va? Haha. Jag hoppas fan inte att de ska spola, fyfan. Då får de söva ner mig, haha. Usch! Hoppas bara att jag får pencilin och blir frisk och kan gå och jobba, pallar inte vara hemma!!!

Har suttit och kollat lite på Mysteriet på Greveholm, hahaha. Det var en utav mina favorit julkalendrar, så himla roligt! Jonas ska möta upp mig vid vårdcentralen och lämna mitt kort, jag hade det tydligen i hans plånbok, och nu kostar det ju att gå till vårdcentralen .. Ca 140kr, fyfan. Men men, man blir ju frisk iallfall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den serien är skit bra :D

2009-11-03 @ 14:49:07
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Rebecca:)

i looove greveholm!! Jorå bra dag lite extra slapp bara sj?:)

2009-11-05 @ 18:38:19
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback