Keep up the good work

Haha. Fan vad kul! Har fått jätte många kommentarer angående mitt förra inlägg om Hårkontroll. Utan att jag behövde göra någonting (skriva kommentarer till andra osv, haha) Fortsätt så sötnosar!

Och har även fått kommentarer varför jag skrev att grisar var fula, haha. Jag tycker att vissa grisar är söta, men jag syftade på svininfluensan - alltså inte någon person. You know why? Jag hatar sprutor, och det är det man måste ta för att få ett säkert skydd emot den där jävla influensan. Shit alltså, jag förstår inte varför man ska hålla på och hoppa på folk direkt man skriver någonting på bloggen.

Hur som helst så är jag hemma just nu. Skulle egentligen följt med Jonas ut ikväll, men började känna av mina bihålor igen (förstår verkligen inte vad felet med de är!!!) Så nu är jag hemma och tar det lungt och kollar på Den där Mary med Mattias. Imorgon är fet första advent. Då ska vi till farmor och farfar på fika, mysigt!

Ha det så bra allihopa, puss på er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback