I got alot to say to you

Silversun Pickups - Lazy eye. GRYM LÅT! Alla borde lyssna på den.

Hur som helst så kom jag hem för inte så länge sedan, och jag har fått min lön! Yey. Jag fick 10600:- ungefär. Är så nöjd och glad. Nu ska det shoppas julklappar!! Älskar att handla presenter/julklappar till andra , och det känns så skönt att kunna göra det nu - för sina egna pengar - när man har börjat jobba och tjänar massa pengar själv.

Dagen har gått bra! Fick förresten reda på att vi har ett bekräftat svininfluensa fall på jobbet .. Kanske därför så många var sjuka förra veckan? Och det kanske även betyder att jag redan har haft det eftersom att jag hade det lite tungt att andas när jag var sjuk. (Hoppas att jag har haft den..) Tror att jag ska ta sprutan ändå.

Nu har Jonas, Kim och Sofia hämtat ut biljetterna till på fredag då vi ska gå och se Luftslottet som sprängdes. Ni vet av Stieg Larsson! Vi har sett alla tre filmerna tillsammans, så det ska bli roligt att se den här också.

Lite senare ska jag hämta ut en mössa som jag köpte till Mattias som har kommit nu! En vit med märket Levi. Kanske fotar den sen så att ni får se .. Den är iallafall grymt snygg och Mattias älskade den , så han får den som en förskott till julklapp, haha.
Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ja, det funkar fortfarande inte för mej :S

Vilken dator jag än sitter vid, konstig :S

2009-11-26 @ 09:35:13
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback