En tråkig lista

Vi börjar lätt
Vad heter du?: Ida
Vad kallas du?: Haha, har inget smeknamn
Hur många syskon har du?: Ett, Mattias :)
Familj : Mamma, pappa, lillebror
På fritiden : Pojkvännen, vänner, shoppa, fika
Om du vann 1000000 kr skulle du : Mycket!
Om du var ett djur vilket djur skulle det vara? : Inte den blekaste.

ja nu känner vi nästan dej, nu ska vi gå djupare.
röker du? : Nej
dricker du? : Någon gång ibland.
festar du? : Ja då!
sjunger du i duschen? : Om jag har lust, haha.
är du nöjd med ditt liv ? : Just nu , ja.
har du någonsin, någonsin velat dö? : Ja faktiskt. Men ingen närstående.
är mer värd än guld : Alla som står mig nära.
beroende? : Av vad?
läskigaste upplevelsen : Herrgården! Klicka HÄR för att läsa.
äckligaste upplevelsen : Samma här.
bästa upplevelsen: Äkta kärlek
mest magkittlande upplevelsen : Första gången jag och Jonas träffades.
bästa barndomsminne : Det finns många, haha.
vad/vem/vilken plats saknar du mest just nu för tillfället ; Jonas!

men underbart, nu vet vi lite om dina innersta känslor, hoppa rätt in i kärlek och vänskap .
har du ;
dumpat någon : Nej
blivit dumpad : Yes
sårat en kille : Ja
sårat en tjej : Vänskapligt, ja.
fått ditt hjärta brustit : Ja
fått någon annans hjärta att brista : Ja
vännerna betyder? : Mycket!
Mobilen är : Nästan alltid där jag är.
har du levt en dag utan din mobil? : Yes
internet : tÄr superbra! Annars hade inte jag & Jonas träffats.
är du kär : Ja :)
hur många gånger har du vart riktigt kär på riktigt ? : En gång!

15 snabba
1. internet eller mobil? : Både och
2. hårspray eller mousse? : Lätt hårspray
3. Fredag eller lördag? : Båda
4. dicks eller chicks? : Va? Dicks, eller jag fattar inte frågan?
5. wax eller gele? : Inget av de.
6. gelehallon eller sura tungor? : Sura tungor.
7. alla hjärtans dag eller din födelsedag? : Båda två är super mysiga om man har någon att fira alla <3's dag med.
8. pengar eller kärlek? : Kärlek såklart.
9. svart eller vitt? : Båda tillsammans
10. katt eller hund? : Båda
11. mint eller lakrits? : Båda är gott. Just nu är jag sugen på mentos mint!
12. msn eller real life? : Real life.
13. sällskapspel eller dataspel? : Sällskapspel
14. sex eller strul? : Både och
15. film eller musik? : Film
Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

**haha jaa, de trodde jag också:) ment ydligen inte,:D:D wiiw:)

2009-11-02 @ 21:14:39
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback