Bihålsinflammation .. IGEN

Woho. Bihålsinflammation x 2. Jag har fått pencilin nu eftersom det förra tydligen inte tog bort det helt .. Hoppas att den här "kuren" hjälper. Har fått två stycken tabletter jag ska svälja nu, mindre än mina jättepiller jag fick förra gången - skönt.

Fick världens otrevligaste läkare iallafall. (Förlåt!) Jag satt och väntade på min tur, och helt plötsligt hör jag i korridoren att någon skriker mitt namn, högt, men jag ser inte att någon kommer gående .. Så jag går fram för att se och där står han bakom hörnet. Tar tag i min hand och greppar den hårt, presenterar sig och redan där blev jag livrädd för honom. Han verkade super sur och var jätte stor! Haha. Väl inne i rummet så frågade han vad jag hade för fel och jag berättade om hur jag kände mig. Sen började han slå i ansiktet och så sa han "gör det ont?!" med ett hårt tonfall. "Nej, det gör det inte" svarade jag och trodde att han skulle lyssna på mitt hjärta, lungor, kolla halsen, öronen, ta blodprov och jag vet inte allt vad jag fick göra förra gången jag var där. Sedan sa han en mening till och sen fick jag gå. Allting tog kanske 2 minuter, och Jonas, Leo och Amanda som väntade vart hur chockade som helst när jag kom ut och sa jag var klar och vi kunde hämta ut pencilinen.

Aja. Rätt skönt var det iallafall att jag slapp vara där så länge, jag hatar läkare! Jag tycker det är lite läskigt att vara där inne med de. Hur som helst så ska jag snart hoppa ner i sängen. Imorgon vet jag inte vad som händer, men det får vi se.

Ha det bra så länge och hoppas att ni mår bra och inte är sjuka.
Puss på er.
Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va jobbigt att få det två gånger :/

2009-11-13 @ 23:36:12
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback