valborg

har precis kommit ut ur duschen och ska strax fixa mig. jonas är och övningskör med kjelle :) duktig sötnos! jag och hans mamma maud stod och kollade ut genom balkongen när de åkte iväg, haha. han är verkligen skitduktig på att köra. han har kommit så långt! hoppas att han får ditt körkort snart, baby.

gårdagen var skitmysig. först hade vi mösspåtagning i skolan och det gick väl på ungefär 20 min, haha. inte så speciellt men sen skjutsade tove hem mig till anna och efter det åkte vi till stan :). jag köpte skor till min skiva, en ny rosa tunika, så himla fin. och sen en hemlis! hahaha. ni får se bilder sen. efter stan åkte vi hem till mig och lämnade lite saker och sen åkte vi hem till anna och fixade oss. hon sminkade mig och efetr det drog vi trångsund. var så roligt att se min bebis igen, hade inte träffat honom på ganska länge. :) sen så drog vi vidare till leo, fast anna & danne skulle till en annan fest i vendelsö! haha. jonas hade köpt skitgod mat till oss två! kött, potatissallad och massa annat gott. och sen rullade folket in. för vissa blev väl kvällen mindre lyckad, men för mig och resten var den skitrolig och mysig :D

nu ska jag fixa mig. sen ska vi in till stan tror jag :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback