utgång

har precis fixat mig klart och ska laga middag till mig och bebis. sen ska vi föra lite med Robin och sen drar vi in till stan och träffar Bella och Henrik. Tror att Kevin, Simon och hans kompis också ska haka på. Så vi blir ett litet gäng :) Kul! Vi drar nog till Mango Bar. Lite kul att testa nåt nytt. vi står även på Huset och Village listan så vi kankse drar vidare efter ett litet tag om det inte är så kul på Mango Bar. Men hoppas det.

Var och kollade på bajen matchen med Jonas, Robin och Simon idag också. Haha. Synd att det blev oavgjort bara.. Men stället vi satt på var najs. Retro hette det, astrevligt ställe.

Nu ska jag laga mat! Hoppas ni får en trevlig kväll!
DIGITALKAMERAN FÖLJER MED IKVÄLL. Ciao <3

Såhär ser jag ut nu.


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback