Tråkigt

Vart i helvete ligger bilderna ifrån skivan? Fan. Vill ju verkligen hitta de! Jag och Anna var med på jättemånga vad jag kommer ihåg. Skulle vara så spännande och se allihopa. Så om nån glad person vet vart vimmelbilderna kommer upp ifrån våran skiva så får ni gärna säga till.

Har pluggar ganska mycket nu på religionen som är tills imorgon. Det handlar om Etik och Moral. Däremot så är jag inte så pepp på att fortsätta plugga.. Allt annat har fått uppmärksamheten. Haha. Skoltrött? Ja. Tur att det bara är 3 veckor kvar till studenten. Nu är det däremot bara studentklänningen som är problemet, men någon fin finns det ju alltid till mig. Det är bara det att jag är så kräsen.

Vill bara passa på att säga grattis till min kusin Anna och fyller 17år idag. Grattis gumman :)
Nu ska jag fortsätta. Ciao <3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback