Svar till era frågor.

Denise frågade:
1. Varför gillar du din blogg?
Jag tycker om min blogg för att jag gillar färgerna, headern, innehållet osv.

2. Vad har du för musiksmak?
Oj, det är alltifrån ballader till rock.

3. om du var tvungen att välja, vem skulle du ha sex med av Göran person eller kungen?
Hahah! Är jag verkligen tvungen att välja?! Jag vet faktiskt inte.. Tycker båda ser riiiiktigt dåliga ut. Men det får väl bli Kungen då.

Asta frågade:
4. Vem e din idol?:)
Jag har faktiskt inte någon direkt idol just nu. Men förut har det varit Mary-Kate och Ashley Olsen. Jag tycker de är riktigt coola.

Beatrice frågade:
5. din favorit blogg ?
Min egen? Haha. Nej men jag har faktiskt inte någon direkt favoritblogg.

6. har du syskon ?
 Jag har en lillebror som är 17.

7. några planer för sommar ?
Faktiskt inga än. Jobba och tjäna pengar för att hitta på nåt roligt efter sommaren kanske.

8. har du träffat många kändisar ?
Jag har träffat Tokio Hotel, Henrik Larsson (om han fortfarande klassas som en kändis?). Danny .. Kommer inte på några fler just nu.

9. har du pojkvän ?
Japp det har jag :)

10. vad tycker nia vänner om dig ?
Jag hoppas att de tycker bra om mig ;)

11. din starkaste personlighet är ?
Hmm.. Vilken svår fråga! Jag är väldigt glad.

12. vad bloggar du om ?
Jag bloggar om mitt liv, kändisar, rykten osv.

Miia frågade:
13. Brukar du läsa andra bloggar, isf vilka?
Jag brukar läsa en massa bloggar. T.ex. mina närmsta vänners! De lite mer "kända" är väl Kenzas, Alfis med flera.

14. Varför började du själv blogga? 
För att jag tycker att det är skönt att skriva av mig.

Anna J. frågade:
15. Har du pojkvän?
Yes. :)

16. om du har det, hur träffades ni?
Haha. Vi träffades faktiskt på en internet sida. Sedan visade det sig att vi hade genensamma vänner och träffades.

17. Är det kul att vara konditor?
Absolut! 

18. Har du någonsin tjuvätit av det du bakat till konditoriet? :D
Självklart. Det får vi göra varje gång vi gjort något nytt. Vi måste ju provsmaka ;) 
 
19. Kan du baka en kladdkaka till mig där det står "I love u Ruki"? :D
Hahaha. Ja visst kan jag det! :) Ge mig din adress så skickar jag hem den till dig :p

Frida frågade:
20. Hur gammal var du när du började blogga? =)
Jag var 16 år. (nu är jag 18.)

21. Har du haft en annan blogg eller har du en till?
Nej jag har bara använt den här bloggen.

Bells frågade:

22. varför började du blogga ?
Svaret finns längre upp i inlägget.

23. var tkr du om min blogg ( Http://Bellyy.blogg.se )?
Jättefin och trevligt innehåll :)

Emelie frågade:
24. hur länge har du bloggat? :)
Sen i augusti 2007. Då var jag dock lika aktiv som jag är nu.

Linda frågade:
25. Vad ska du göra i sommar?
Svaret står längre upp i inlägget.

Saga frågade:
26. varför och när började du blogga?
Svaren står längre upp i inlägget.

27. vilka bloggar läser du?
Svaret står längre upp i inlägget.

28. vad skulle du göra om du vann 10 miljoner? ;)<3
Haha. Oj! Spara, shoppa, dela med mig.

Sanna frågade:
29. vart är det ultimata stället att träffa killar tycker du? ;) ^^
Det finns ju jättemånga sätt att träffa killar på. Jag har faktiskt "bara" träffat de killar jag haft på internet. Och likaså min nuvarande pojkvän. Så det tycker jag är ett jättebra sätt. Om man är 18 år och singel kan man ju alltid gå ut på krogen och ragga lite.

Julia frågade:
30. Har du några djur? =D
Nej tyvärr..

31. Hur gammal är du?
Jag är 18 år. Fyller 19 iår.

32. Vem är din allra bästavän?
Anna heter hon.

Anonym frågade:
33. var brukar du shoppa mest??
Gina tricot, H&M divided.

34. drömsemester??
En ö någonstans långt bara med bara min pojkvän och jag.

35. läsk elr vatten??
Beror på vad jag är sugen på. Just nu - läsk!

36. godis elr chips??
Samma där. Just nu - både och.

37 vad brukar du göra på fritiden??
Vara med vänner, pojkvän, familjen, sjunga.

Denice frågade:
38. vart bor du?
Jag bor i en villa i Stureby.

39. hur gammal är du?
18 år.

Nadia frågade:
40. hur många besökare har du på din blogg ?
Senaste jag kollade idag så var det 71.

41. har du pojkvän ?
Japp :)

42. är du duktig i skolan ?
Det skulle jag nog säga att jag är. Har G i alla ämnen iallafall och det är väl tillräckligt?

43. vem är din närmaste vän ?
Anna :)

44. har du det bra hemma ?
Absolut, det har jag verkligen. Jag är lyckligt lottad.

45. mår du bra allmän ?
Ja det gör jag .

Beata frågade:
46. Hur länge har du bloggat?
Sedan augusti 2007.

47. Utövar du någon sport?
Nej, det gör jag faktiskt inte.

Matilda frågade:
48. har du någon favoritblogg?
Inte vad jag kommer på :)

Clara frågade:
49. Fin header:) Favorit glass ?:)
Tack så mycekt! :D Hmm.. Piggelin funkar alltid!

Leo frågade:
50. Vad gör du om 5, 10 och 25 år? ^^
Om 5 år jobbar jag och har förhoppningsvis egen lägenhet och körkort
Om 10 år kanske jag har barn och bil.
Om 25 år.. Hmm, kanske bor i ett större hus? Hahah. I dunno.

Malin frågade:
51. Drömresemål?
Någon ö ute i ingenstans med min pojkvän.

52. Favoritfrukt?
Ananas eller passionsfrukt. Kan inte bestämma mig :)

Frida frågade:
53. Har du någon fobi?
Jag ha fobi för småkryp (spindlar, skalbaggar osv) och mörker.

Lovisa frågade:
54. favorit-designer?
Hmm.. Ingen aning faktiskt

55. var handlar du helst kläder, skor och accessoarer? :D
Kläder: Gina tricot/Bik bok.
Skor: DinSko.
Accesoarer: Glitter

Csf.blogg.se frågade:
56. jag undrar om du kan designa bloggar? Givetvis betalar jag :D MVH Clara
Det beror på hur du vill ha din blogg. Jag är inte proffs, men om du tycker min blogg är fin så kan jag hjälpa dig :)

Mia frågade:
57. Varför bloggar du?
Svaret står längre upp i inlägget.

Emma frågade:
58. Hur ser en perfekt dag ut för dig? 
Jag vaknar upp när jag sovit ut. Kankse runt 11-13 beroende på när jag gått och lagt mig. Vaknar upp brevid min pojkvän. Träffar några av våra gemensamma vänner. Kanske bio en en bra film hemma i soffan och bara mysa.

59. Bästa tipset ?
Spara pengarna istället för att slösa. Det kommer du ha nytta av senare i livet.

60. Bästa film ?
Det finns jättemånga ju! :p

Freja frågade:
61. Vad är det bästa med dig själv tycker du? :)<3
Att jag nästan alltid är glad och trevlig. Jag har en positiv inställning til de mesta.

Matilda frågade:
62. hur länge har du bloggat?
Svaret finns längre upp i inlägget.

63. kan du anmäla dig till min outfittävling då?[snälla?]
här
Javisst kan jag göra det.

Lisa frågade:
63. Hur länge har du bloggat?
Svaret finns längre upp i inlägget.

64. Hur många kommentarer får du per dag?
Det beror helt på. Ibland får jag inga och ibland får jag upp till 90st (som idag.)

Emilia frågade:
65. Vilket elevhem på hogwarts skulle du tillhöra?
Haha. Hufflepuff tror jag eftersom att jag är en god vän.

Anonym frågade:
66. Är du oskuld?
Nej det är jag inte.

Emilia frågade:
67. Favoritaffärer?
IKEA, H&M, gina tricot, bikbok

Isabelle frågade:
68. Vilket land skulle du helst vilja bo i?
Något varmt!

69. Finns det ngt du inte gillar hos dig själv?
Att jag lätt blir avundsjuk. Det är jobbigt för både mig och för andra i min omgivning.

70. Vad tycker du om min blogg, höhö?
Har läst den i några månader faktiskt och jag tycker verkligen om den. Fina bilder, bloggdesign och du skriver jättebra.

Becca frågade:
71. vilken är din favorit blogg bland kenza, stina lee och blondinbella?
Om jag ska randordna de så är det: Kenza, Stina Lee och Blondinbella. Precis som du skrev.

Paulina frågade:
72. Hur gör du för att få fler besökare till din blogg?
Det absolut effektivaste sättet, är att skriva kommentarer på andras bloggar och hoppas att de kollar in din blogg, förhoppningsvis tycker det även om den och fortsätter läsa. Sedan kan du även vara med på en massa hemsidor, men det har jag lagt i papperskorgen. Mycket roligare att kommentera.

G* frågade:
73. Vilken är din naturliga hårfärg?
Min naturliga hårfärg är ljusbrun :)

Lotta frågade:
74. Vad är ett måste i sommar enligt dig ? :)
Hmm. Värme, sol och bad! :D Grilla också.

Trinidaz frågade:
75. Vad fick dig att börja blogga? Och har du några blogg tips till oss andra bloggare?

Jag tror det var någon kompis som hade börjat med en blogg och så hakade jag på och skaffade min egen. Ett tips? Hm. Var dig själv, ljug aldrig i dina inlägg. 100% sanning.

 

Eva frågade:
76. hej..min fråga är vad du vill arbeta med i framtiden? vad har du för drömmar? och vill du ha barn? kram
Jag vill arbeta som receptionist. Jag skulle även tycka att det vore superkul att bli frisör! Jag drömmer om att få ett jättebra jobb, fin lägenhet inne i stan osv. Och ja jag vill ha barn, i framtiden.

 

Emma frågade:
77. hur mycket pengar spenderar du på shopping varje månad? :)
Den här månaden har det gått åt rätt så mycket pengar med tanke på att jag både haft studentskiva och har fixat det sista inför studenten. Haha. Annars är det inte så mycket faktiskt.

 

Natalie frågade:
78. Vad är ditt drömyrke?

Mitt dröm yrke är att bli frisör eller receptionist.

 

Evelina frågade:
79. har du några syskon?
Jag har en lillebror som är 17


80.  vilken är din favorit sysselsättning?
Sjunga :)


81.  Är du kristen?
Det skulle jag nog säga att jag var. Jag tror att det finns nåt där uppe iallafall!


82. hur länge har du bloggat?
Sedan i augusti 2007.

 

Anonym frågade:
83. Bästa låten?
Hmm.. Just nu är det nog Pink - Sober.

 

J a g  f o r t s ä t t e r  s e n a r e.
T a c k   f ö r   a l l a   s ö t a   k o m m e n t a r e r !   P u s s   p å   e r.
O c h   f ö r l å t   o m   d e t   f i n n s   f r å g o r   so m   ä r   e x a k t   l i k a d a n a.   m e n   j a g   v i l l e  h a  m e d   a l l a s  : )

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback