söndag

Sitter hemma hos Jonas men ska strax åka hem.  När jag kommer hem har jag tänkt att byta lakan, eftersom att jag har städat mitt rum så det är skitfint. Hihi..

Idag vaknade jag och Jonas vd 12 och jag gick upp och gjorde frukost till oss. sen ringde mamma och ville att  jag skulle göra sockerkaka så jag makade mig upp ur sängen och gjorde det :) Sen drog jag och Jonas in till stan och kollade runt lite och sen hem till Jonas och åt. Vi köpte förresten glass i stan också! :D så jävla gott, men jag åt inte upp allt.. haha! Typiskt mig..

Jaja nu ska jag städa lite i hans rum innan jag åker. Ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback