söndag

Hinner inte skriva så mycket eftersom att jag och Jonas ska röra oss in emot stan. Han köpte ett par jeans igår som ska sys upp, och sedan ska han köpa ett ps3. Superbra att ha när man ska flytta hemifrån också! :D Grym grej.
Just det, igår inne i stan så köpte jag en till mascara för 98:- på H&M. Har dock inte testat den ännu men hoppas att den är bra.


Idag är det även mors dag. Mamma har inte fått en present ännu, men jag ska ge den senare. Hihi! Hoppas att hon blir glad. Ikväll kommer farmor och farfar och mina två kusiner Anna och Elin hem till oss på middag. Det ska bli mysigt :)

Dessutom så var Anna och Nico här och hämtade katterna. Kommer kännas tomt, menmen det är ju trots allt deras katter :p De har varit i Tunisien och gissa vad jag och bebis fick? En vattenpipa med kol och 3 stycker olika smaker. Fan vad gott! Vi har redan provsmakat på Jonas härliga balkong. Perfekt sommarnöje på kvällarna (även dagarna.) bild kommer självklart sen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback