samhällsprov och F

.Usch, vilket väder det är alltså. Hade dessutom samhällsprovet idag! Jag säger: Inga kommenterer till hur det gick. Jag vågar varken säga bu eller bä. Vi får helt enkelt se hur det gick på onsdag då han beräknade att proven skulle vara rättade.

Lyssar även på Fairytale. Åh, den är så grym! Haha. MÅSTE ha den på min mobil/iPod.. Sen ska jag skriva på en naturgrej som vi ska lämna in imorgon. Sen har vi ingenting kvar. Känns så jävla härligt. Idag när jag gick till skolan fick jag en sån skum känsla. Jag såg flaken framför mig, känslor osv. Jag kommer gråta som en gris på studenten. det är en sak som är säker!

Ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback