samhälle

sitter i skolan nu och har samhälle. skittråkigt! men snart är lektionen slut och då är det lunch och sen natur. idag efter skolan ska jag nog till globen och lämna in min mobil som har blivit fuckad igen, usch! sen kanske jag ska sola med anni, skulle va skönt. hoppas det går! :)

igår var jag och jonas hemma hos tove :) hon fixade jonas hår och fixade en hemlis! haha. så snällt utav dig, mihi. sen åkte vi hem och jag fick för mig att vi skulle tvätta bilen så det gjorde vi. det var en riktig rengöring den här gången eftersom att vi dammsög och allt. sen drog vi hem till jonas och åt midadg! :) sen satte vi oss och myste och kollade på mamma mia! :D yey. det var mysigt. efter ett tag så ringde pappa och frågade ifall jag hade hittat en jacka som jag ville ha. men det hade jag inte, men han sa att han kunde lägga in pengar på mitt konto så kunde jag köpa en om jag hittar någon. fan vad glad jag blev asså :D och i bilen sa mamma att hon betalade mina skor som jag köpt till skivan + telefonräkningen den här månaden. är så himla glad nu :) hihi.

jaja nu ska jag återgå till lektionen :) ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback