min onsdagskväll

Nu har vi vaknat. Haha! Gårkvällen var skitkul tyckte jag :) Jag och Jonas tog tåget vid 22-23 till en krog i Handen. På tåget mötte vi upp Anna. Fan vad länge sen det var jag träffade henne. Shit! Bästis, älskar dig det vet du. Jag hade tänkt att den där krogen skulle vara som ett vanligt alkisställe som ligger ute i förorten, men oj vilket jävla drag det var! Haha. Det var nästan fullt på dansgolvet hela tiden. Me like! Vid 2 stängde stället så gå gick vi till Vega Baren för att äta. För mig blev det kebabtallrik och Jonas tog en hamburgare. Sen gick jag, Anna och Jonas ut för att kolla bussen. Efter kanske 5-10 min kommer Danne ut också och precis gå kommer bussen. HAHA! Så jävla rut asså. Vi var hemma vid halv 4 och somnade direkt.

Just det. Måste berätta det här: Näst sista låten på dansgolvet var "För vi har tagit studenten" såklart väldigt remixad. Åh, herreguuud! Jag höll på att börja gråta för jag insåg att det fan inte är långt kvar nu. Och nu har jag ju köpt studentklänning och allt. fan vad jag längtar! :D

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma hit. Sen ska vi kanske hitta på någonting :). Men jag måste fixa mig först och äta lite. BILDER KOMMER!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback