min lördags kväll!

har precis fixat iordning mig nu och väntar på att bebis ska komma tillbaka ifrån att han har övningskört. sen ska iallafall jag, vet inte om jonas orkar för han mådde dåligt, stackarn!, åka till farsta och fixa det absolut sista inför skivan och sen efter det bär det av till tove. det ska bli najs :)

igår var jag och jonas först på skansen med amanda och leo. haha, så jäävla mysigt! vi började med att ha picknick på nån liten gård vi hittade inne på skansen. sen drog vi vidare och kollade på djuren. det finns ju så söta djur! åh, man blir ju nästan kär i vissa av dom, haha. när vi hade kollat igenom hela skansen bestämde jag och jonas oss för att vi skulle gå in på akvariet också. leo ville inte betala så de sket i det, men de missade verkligen någonting vill jag lova! så himla häftigt. hajar, äckliga spindlar, ormar, fladdermöss, regnskog, öken. you name it! jag hade aldrig varit där inne vad jag kom ihåg, så det var skitroligt :D bilder kommer sen. efter det drog vi hem till mig och åt grillade hamburgare. skitgott! efter det åkte vi hem till danne som var ensam. anna var där! :D haha, det var så kuuul. vi satt och kollade på fotboll och sen så spelade vi tecken. först var jag och jonas på lag och sen spelade jag och anna. jag och jonas ägde allihopa! hahah. vi var fan bäst. sen blev man bara mer och mer trött och hann aldrig se vårat tecken som jag och anna hade så grabbarna vann då. fasiken! menmen. vi kom väl hem vid halv 2 tiden.

imorgon är det skola och sen är det bara några dagar kvar till studentskivan. jag är såå pepp! det ska bli så himla roligt. pratade med jonas syster, anna, igår också som är frisör. hon ska fixa mitt hår! :D såå snällt. så vi bestämde lite igår på telefon hur jag ville ha det. och så ska vi bestämma en tid senare i veckan. oouff. hoppas jag blir fin! :) men det tror jag. allt tillsammans med klänning, skor, sminkning, smycken osv så kommer det nog se jättebra ut :)

nej, nu ska jag nog städa lite i jonas båda rum. ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback