Min fredag

Gårdagen var jättelyckad :). Började med att jag gick till skolan, bakade en vetedeg som skulle bli kransar och längder. Åt lunch och åkte sedan till högdalen där Jonas och hans kompis Marcus mötte upp mig med bil. Vi åkte till en thairesturang där de åt lunch och jag snattade lite ifrån deras mat! haha. Sorry.

Sen åkte jag hem och duschade, sminkade mig osv. Och sen bar det av till stan för att träffa min älskade vän Rebecka. Vi sprang omkring på olika H&M eftersom att hon ville ha Tokio Hotels designade tröja för "Fashion against AIDS". Hon köpte både killmodellen och tjejmodellen. Haha. Sötnos! Sen hittade jag en klänning till middagen vi ska ha med skolan nästa torsdag (dagen innan studenten.) bild kommer.  Sen kom Jonas och då åkte vi till Medis och åt middag.

Efter middagen mötte vi upp Kim och Sofia för att gå på bio. Vi såg män som hatar kvinnor. Så himla grymt bra film :). Efter filmen tog vi tåget till Skogås och Kim hämtade sin bil och vi drog till donken. Sen fick vi skjuts hem :) Var hemma vid 1-2 tiden.

Idag ska jag också till stan. Jag ska köpa något medel för ögoninflammation på apoteket... Tror nämnligen att jag har det. Så störande. Hoppas att det går över innan studenten alltså. Jonas ska även kolla på jeans.

Vad ska alla andra göra idag? :)
Ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback