jobb & skrattstock

Ska strax gå och lägga mig. Har tagit huvudvärkstablett för jag har så himla ont i huvudet.. Tror att jag dricker för lite vatten.. Och kankse sover för lite också..

Idag hade jag iallafall min "anställsningsinterjuv" på Citysälj. Det gick jättebra! Jag hade ju redan fått jobbet men han som interjuvade mig sa att han hade anställt mig ändå eftersom att jag hade lämntar ett gott intryck. Så det var roligt och jag är nöjd :). Nästa vecka på onsdag ska jag på utbildning i 3 timmar och direkt efter det sätter man sig vid sitt bord och börjar ringa. Ser fram emot det.

Något som jag också ser fram emot är helgen. Skrattstock 09! Haha. Någon som kommer ihåg att jag var där förra året och träffade Björn Gustafsson och Jacob Öqvist? haha. Kankse inte, men det var jag iallafall. Och det är något utav det roligaste jag gjort. En hel dag med skratt, värme och roligt sällskap.



Jag ser väääldigt ful ut på bilderna, men det hör inte hit!
Kommentarer
Postat av: Leo

OMG! När är skrattstock? Det får jag fan inte missa :D

2009-05-26 @ 00:52:46
URL: http://nattblogg.wordpress.com
Postat av: Carro

Jag kommer ihåg det, för jag var med.. :D

2009-05-26 @ 09:31:48
URL: http://ciwi.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Leo: Skrattstock är nu på lördag :D wiihoo!

Carro: Haha ja det var du :D

2009-05-26 @ 10:04:56
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback