It's only for today

Åh. Jag är så grymt stolt över mig själv! Idag fick vi nämnligen tillbaka våra projektarbeten som vi gjort. Och gissa vad jag fick för betyg? Jo.. MVG! Haha. Jag vart helt chockad när jag läste på lappen, men självklart väldigt väldigt glad.

Nu sitter jag och äter sockerkaka och dricker kaffe. Ska börja göra en läxa som vi fick på naturen och sen blir det dags för att plugga på religionsläxan som är imorgon. Skolan gick helt okej, haha. Inte så speciellt ansträngande som vanligt, skönt. På torsdag & fredag blir det dags för att gå in i bageriet igen. Och då ska vi göra smörgåstårtor för första gången. Det ser jag verkligen fram emot, älskar kallkök.

Imorgon ska jag även passa F (och på onsdag.) Saknar lillen!
Lägger upp bilder strax. Ciao <3

Bilder ifrån idag. (Hade i mitt löshår idag! Är så nöjd med mitt köp.)


Bilder ifrån andra dagar.



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback