FREDAG

Jonas ligger i badet och jag har lekt lite med kissekatterna som kom igår. Åh, dom är så mysiga! :D Idag ska jag och Jonas till stan. även fast det här vädret är jävligt surt, haha. Hatar regn, håret blir lockigt då :( men hur som helst. Jonas ska kolla på ett par jeans och jag ska bara följa med som smakråd. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med Glenn.

Imorgon däremot ska jag, Jonas, Bella och Henrik gå ut tillsammans! :D Ska bli så himla kul. En gång syster, alltid syster.  Hur som helst så var gårdagen skitkul. Anna och Nico kom över med katterna sen skjusade de mig och Jonas till Leo och Amanda som var ensamma :) Vi hade lite chillkväll, kollade på film och så.

Kan verkligen inte förstå att det är 2 veckor kvar till mig student nu! :o det är helt stört. Har lämnat ut alla inbjudningar till mottagningen nu efter jag springer ut. Och alla av mina vänner som jag har lämnat till har sagt ja, är så glad! Och de är där och firar mig. Det är min dag då!
Kommentarer
Postat av: BELLa

Jaha, ska det bara vara vi!? :) trodde ni hade med er kompisar också ^^ Men ska det bara vara vi eller ska vi ta med kompisar??

<3

2009-05-22 @ 17:43:19
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

jag vet inte :p vad tkr du? :)<3

2009-05-23 @ 00:54:49
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback