flaket, done

Åh, fan vad glad jag är nu! Jag har precis betalat in pengar för Kevin och Marcus till mitt flak. Men jag är lite ledsen för Rebecka får inte plats eftersom att den andra klassen ska med på vårat flak helt plötsligt.. Fan också. Vill ju fira med henne också. Jag var med på hennes student, och nu får hon inte komma på min. Eller hon kan ju komma till utspringet iallafall.. Men det kanske inte blir så kul för henne om hon inte får åka med på flaket sen.. Det löser sig iallafall.

Pengarna för lunchersättningen har inte kommit in heller och jag behöver verkligen pengarna nu! Är skyldig mamma och dessutom så måste jag ha till studenten nu. Våran lärare har tydligen betalat in för 3 veckor sedan, men ingen i våran klass har fått. Däremot de i andra klassen har fått in sina pengar. Menmen. Förhoppningsvis kommer de in innan studenten.

Shit, bara 10 dagar kvar nu.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va, ska vi dela flak med er?

2009-05-26 @ 15:20:25
URL: http://mrsjones.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Nejnej, jag förstod det fel bara :) Hörde ifrån Tove att erat flak skulle kosta 700kr och då ville erat "gäng" betala för att åka på vårat flak :p men det är fullt nu :p

2009-05-26 @ 19:29:43
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback