filmmyss

Nu ska jag, mamma, pappa och Mattias kolla på en film. Äta chips och bara mysa! Imorgon är det skola och arbetsinterjuv. I och för sig så har jag redan fått jobbet.. Men för att lära känna alla där så får jag först komma dit innan jag får börja jobba. Det jobbiga är bara att jag knappt vet hur man hittar dit! Haha. Men det löser sig, det gör det alltid.

Jonas ska fixa min header :) Nu ser den helt fuckad ut. Kom på också att det är mindre än 2 veckor till studenten. 12 dagar! Och efter det aldrig mer skola (om jag inte vill utbilda mig till något annat sen!)

Nu blir det film. Wallander - Mördare utan ansikte! Ciao <3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback