det är livsfarligt att sola solarium

Oj. satt och kollade lite på Aftonbladet och hittade det här. Själv har jag solat ganska mycket solarium den senaste tiden eftersom att jag ville vara brun till studentskivan. det här fick mig verkligen att tänka om. har ni sett det här? det är verkligen livsfarligt att sola solarium, och ändå så tänker man att det händer inte mig men det kan det ju. usch, nu ska jkag hedan efter fortsätta sola i solen som vanligt. haha! även fast jag nästan aldrig brukar sola solarium, så ville jag göra det nu i maj, för att känna sig lite fräsch ochlite brun för en gångs skull. men ja, såhär kan det ju gå..

Kolla även in detta klipp som tillhör bilden.


däremot så är jag skitbrun nu :) har värsta brännan. najs!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback