Designers against aids

"Robyn, Tokio Hotel, N.E.R.D och Katy Perry samarbetar alla med H&M och Designers against AIDS, för att öka medvetenhet och stödja kampen mot sjukdomen. I maj släpps stjärnkollektionen.

- Det är viktigt att fortsätta prata om HIV och AIDS. Jag tror att min generation och de som är yngre inte är medvetna om riskerna på samma sätt som de som växte upp på 80-talet. Antalet smittade ökar, och det är inte bara i Afrika, det handlar om västvärlden också, säger Robyn om anledningen till att hon varit med i kampanjen och utvecklat en t-shirt för att lyfta medvetandet.


I kollektionen ingår t-shirts, bodys, linnen och t-shirtklänningar, alla gjorda av 100 procent ekologisk bomull. Priserna varierar från 149 kronor per plagg. Kollektionen släpps i butiker över hela landet den 28 maj." -Sofis Mode

Personerna designar dessa kläder är: Katy Perry, Tokio Hotel, Estelle, N.E.R.D, Cindy Lauper, Robyn, Dita von Teese, Yelle, Dangerous Muse, Roisin Murphey. Tycker det ska bli riktigt spännande att se! Hoppas någon är riktigt snygg, så kankse man passar på att köpa sig en.

Nu ska jag fanemig plugga. Skiten sitter fortfarade inte helt inne i hjärnan. Så det blir att gå upp tidigare imorgon och plugga häcken av mig. Natti, ciao <3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback