7e maj. en dag att minnas

har inte varit speciellt aktiv här på senaste tiden. men jag har verkligen inte hunnit skriva! stört. jag har varit i full gång med att fixa allting till skivan, som förövrigt är idag! kan inte fatta att tiden har gått så fort. ikväll är det min studentskiva. shit!

nu har jag iallafall precis fixat mig, ätit frukost osv. och sitter och kollar på frisyrer som jonas syster anna ska göra på mig idag :) tänker inte lägga ut några bilder eftersom att jag inte vill att någon ska ta de ideérna på håret som jag ska ha. däremot så tror jag att det blir svårt att göra för en "icke kunnig" människa eftersom Anna är frisör sen långt tid tillbaka. men hur som helst, ni får se bilder på hur håret blev på mig efter studentskivan.

om ett tag ska jag rulla vidare till skolan där vi ska få någon information om facket typ .. ja fråga mig inte, men vi slutar runt 11-12 iallafall. då ska jag till jonas direkt och sen börjar jag fixa mig för att vara på skivan klockan 19.
åh, jag längtar tills det är dags att börja röra sig in emot stan.

Ciao<3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback