studentklänning gratis!!!

juste! på promenaden med farmor så pratade jag om min panik inför studenten och allt vad det innebär. då sa farmor att hon skulle betala min studentklänning! aaw, jag vart fett glad :D så nu behöver jag "bara" betala min studentskiva klänning. fy fan vilken lättnad. jag måste börja leta nu, men jag ser framför mig exakt hur jag kommer se ut på studenten.

det är om ca 2 månader. jag kan inte fatta! haha. sjukt, sen behöver jag aldrig mer gå i skolan. jiiisses amalia!
det går inte att ladda upp några bilder nu helt plötsligt, fuck blogg.se ibland!

22:21 edit: nu funkar det. tjoho!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback