utgång!

nu ska vi typ till nivå 22. haha, har fett ont i huvudet.. men lite måste man iallafall ställa upp för sin pojkvän! :) hih. han satt ju faktiskt bara hemma med mig förra helgen när jag hade magont och mådde illa. efter nivå 22 kanske det blir viper, inte så lockande för mig eftersom jag inte gillar det stället.. men som sagt, vad gör jag inte!


lägger in en bild på jonas, mig och maria ifrån en utgång november. jag vet, jag ser helt konstig ut!

hoppas att ni får en rolig kväll! :) / ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback