torsdag

sitter hemma hos jonas nu. mötte honom vid hans skola så nu shar vi nmästan precis kommit hem. vet inte riktigt vad vi ska göra.. kankse ska träffa kevin och åka till sebas lager för kevin ville köpa någonting där. och förresten, förlåt för dålig uppdatering.. men jag har typ dataförbud! jag vet, det suger. men när jag är inne så lovar jag att jag ska uppdatera så fort jag kan! imorgon är det fredag, tjoho! kommer kanske få sluta 09:00, najs asso. sen vet jag inte vad som händer.. hoppas att jonas vill träffa mig :)

min praktikdag var iallafall helt okej. idag har jag bland annat gjort:
-tre olika sorters kakor
-cheesecake
-hallontryffel
-hmb
sen slutade jag runt 10:25. jaja, nu ska vi åka till seba för han åker typ snart ifrån hans lager! så hare så bra allihopa så länge.

PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback