tisdag

sitter i skolan nu och har livsmedelsteori. vi gör väll inte så mycket som vanligt, snart ska vi öva inför det teoretiska provet som vi ska ha om några veckor! sen efter det blir det religion och då handlar det om naturfolkets religioner, hahaha. inte så intressant! jag menar, varför ska bagare och konditorer veta hur samer bor osv? hahah. aja!

sen juste. då ha vi fått nya efterinsläppsbiljetter.. så nu kanske de gamla inte gäller som man fick först. och jag har liksom redan delat ut 2 st. och middags biljetterna har vi fortfarande inte fått, menmen. det löser sig väll. så kevin och sofie!!! ni kommer få nya biljetter till min studentskiva så att ni vet.

efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer. skulle egentligen ha varit med jonas men han vet inte riktigt när han slutar, så vi får se hur det blir med det. kanske åker upp till pappa på sjukhuset om han orkar! :) PEACE!
Kommentarer
Postat av: Carro

Jackie fick matbiljetterna i Fredags.. så hon skulle klippa till dom. Så ska se till så våran klass kan få dom nästa vecka!

2009-03-24 @ 15:08:10
URL: http://ciwi.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback