onsdag, 2 dagar kvar till helg.

har precis hoppat ut ur duschen typ. sitter och äter en kaka med min mami! :) Vi var först i sickla och hämtade en mixer som vi hade fått, mohah! så nu kan jag göra maaassa smoothie igen, hhi. sen provade vi en massa kläder på gina tricot! jag hittade en massa fina kläder, sen gick vi till h&m där fick jag en ny bh!! :D verkligen behövligt kan jag säga.. haha.

hade praktik idag, igen. var hyffsat pigg imorse och det var jätteroligt som vanligt. fick göra bland annat:
- doppa biskvier
- hmd, limpa.
- några choklad grejer jag inte kmr ihåg vad de heter, haha.
ja, det var nog det. sen fick jag sluta! efter praktiken så åkte jag till globen och fixade syntestestet för körkort. ÄNTLIGEN. så nu är det fixat också! gick även förbi bikbok och var tvungen att köpa ett par jeans leggings, haha. så jävla snygga och de satt helt perfekt på mig!

imorgon ska jag hämta F, och aa, det är praktik igen. får se om jag får skjuts eller inte! hoppas på skjuts alltså. efter praktiken vet jag inte riktigt vad jag gör. bebis ska till doktorn så kankse följer med honom om jag hinner. slutar ju liksom vid 10 tiden varje dag! så jävla najs. annars åker jag nog bara hem och tar det lungt.

ni kanske har sett också att jag har lagt in musik på min blogg? tyckte att det var dags, haha. om ni inte tkr om musiken är det bara att bläddra ner på sidan och klicka på pause.



Så här ser det ut på stället jag jobbar/praktiserar!

Min nya bh!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback