only one love

Har suttit och letat lite recept till mitt projektarbete, då jag ska göra bröllopstårtor. svensk och kineisk! har hittat massa bra, hii. satt och läste min kusin och hennes två kompisars resedagbok. de är i thailand (tror jag det var), de verkar ha det grymt mysigt! har också lust att bara dra iväg i några månader, till nått varmt, och bara slippa kylan. menmen, jag får stå ut lite till, haha. 

Imorgon klockan 10, så ska jag till min praktikplats och hälsa på sen blir det skola och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på asså. får se lite vad som händer :). tror att jag ska äta tacos till lunch också, eftersom att det finns kvar. gott som fan!

jag saknar anna.

Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar dig oxå älskling

2009-03-03 @ 19:55:08
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback