no I dont belive you

Så. Nu är tårtan färdig! Eller det har den i och för sig varit rätt länge nu, haha. Kanske lägger in en bild på den sen! Får se.. Vill ju inte att någon ska sno mina idéer till sitt projektarbete! ;) Får bara vara inne på datan i 45 minuter .. Suger! Men har man sånna föräldrar så har man.. Fuck! Ska bli skönt att börja jobba och tjäna pengar så att jag kan flytta..

Nu blir det nog bara att kolla lite bloggar innan det blir dags för att logga ut! sen vet jag inte vad som händer på kvällen.. Måste tydligen gå och lägga mig tidigt.

Lägger in en bild ifrån idag nu: puss, hörs imorgon!



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback